مشخصات و امکانات پژو 207

مشخصات و امکانات پژو 207

آیا با خودرو ۲۰۷ اتومات و دنده آشنا هستید؟ آیا می دانید این خودروها چه امکانات و آپشن هایی دارند؟ آیا آپشن های متفاوت خودرو ۲۰۷ اتومات و دنده ای را می شناسید؟ خودرو ۲۰۷ اتومات و دنده ای یکی از خودروهای جذاب و پرطرف دار است که طی چند سال اخیر به سبد محصولات ایران خودرو اضافه شده است. خودرویی که تجربه ای کاملاً متفاوت پیش روی تولید کنندگان و هم چنین رانندگان قرار می دهد. آپشن هایی که برای این خودروها پیاده شده است موجب شده است تا ۲۰۷ خودروی لوکس تر و جذاب تر از انواع دیگر خودروها در سبد محصولات ایران خودرو باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات و دستی بپردازیم.

 

آشنایی با خودرو ۲۰۷

در مقدمه گفتیم که خودرو ۲۰۷ اتومات و دستی یکی از جدیدترین خودروهای شرکت ایران خودرو می باشد که تجربه ای نوین را در پیش روی خودروسازان و مصرف کنندگان قرار داده است. این خودرو امروزه یکی از جذاب‌ ترین خودروهای تولید داخل محسوب می‌ شود که به دو نوع اتومات و دستی تولید و عرضه شده است. خودرو پژو ۲۰۷ دارای برخی مشخصات فنی و ظاهری مختص به خودش می باشد که موجب تفاوت این خودرو از سایر خودروها شده است. طراحی ظاهر و بدنه آن بسیار شبیه به خودروهای اروپایی می باشد.

 

چراغ هایی که در قسمت جلو و عقب خودرو تعبیه شده است، کاملاً متفاوت از دیگر خودروهای داخل است. علاوه بر آن آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات موجب شده است که این خودرو یک خودرو متفاوت باشد. بنابراین خودروی پژو ۲۰۷ اتومات نسبت به سری های قبلی خود بسیار تفاوت پیدا کرده و از طراحی منحصر به فرد و ویژه‌ ای برخوردار است. به طور کلی آپشن های خود پژو ۲۰۷ اتومات موجب شده است تا امروزه افراد زیادی تمایل به خرید این خودرو جذاب داشته باشند.

 

آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات و دستی

مانیتور تصویری

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات و دستی کدام هستند و شما در صورت خرید این خودرو از چه نوع امکاناتی بهره مند خواهید شد؟ یکی از آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات و دستی مانیتور پژو 207 می باشند. مانیتورهای تصویری را در واقع می‌ توان از جذاب ترین و پرطرف دارترین آپشن ها بر روی خودروهای لوکس و لاکچری دانست که امکانات بسیار جذاب و زیادی را در اختیار رانندگان قرار می‌ دهد.

 

این مانیتورها که امروزه به سیستم عامل اندروید نیز مجهز هستند، امکانات زیادی از قبیل نصب کردن انواع اپلیکیشن ها و نرم افزارها، برخورداری از سیستم پخش صوتی و تصویری با کیفیت بسیار خوب و بالا، برخورداری از اینترنت پرسرعت، امکان متصل شدن مانیتور به گوشی های اندروید و ios از طریق بلوتوث، امکان پاسخگویی به تلفن همراه، دسترسی به دفترچه تلفن، دریافت پیامک ها به با استفاده از صفحه مانیتور و غیره را دارد.

 

به همین دلیل است که مانیتورهای تصویری پژو مدت زمان اندکی پس از ظهور توانستند جای ضبط صوت های پیشین را بگیرند و البته افراد زیادی از این مانیتورها استقبال کرده اند. بنابراین مانیتور تصویری را می توان یکی از آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات و دستی دانست که البته پرکاربردترین، مهم ترین و اصلی ترین آپشن آن نیز محسوب می شود.

 

فرمان برقی

از دیگر آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات که بر روی آن نصب شده است فرمان برقی آن است. این آپشن جذاب و جدید ابتدا جهت خودروهای ۲۰۷ اتومات تعبیه شده بود، اما در حال حاضر انواع ۲۰۷ دنده ای نیز از آن برخوردار هستند. بنابراین اگر قصد خرید پژو ۲۰۷ را دارید مدل های ۹۹ و پس از آن دارای فرمان برقی هستند.

 

سقف شیشه ای

یکی از جذابیت‌ های بسیاری از خودروهای لوکس و لاکچری سقف شیشه ای یا سانروف آن ها می باشد. این ویژگی یکی از آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات است که البته در ابعاد بزرگ تری برای این خودرو نصب شده که کاملا جلب توجه می کند و به جذابیت های ظاهری آن می افزاید. سقف شیشه ای که بر روی خودرو ۲۰۷ تعبیه شده است ثابت است. این پوشش شیشه ای در مواقع ضروری مانع از تابش آفتاب به داخل اتومبیل می شود.

 

سنسورهای باران یا برف پاک کن های اتومات

از دیگر آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات سنسور برف پاک کن یا باران آن است که دارای جذابیت و طراحی خاصی می باشد و به طور کاملا اتومات در هنگام بارش برف و باران عمل می کند، یعنی اصلاً نیازی نیست که شما جهت استفاده از این سنسور دکمه برف پاکن را بزنید.

 

سنسورهای فشار باد تایر

یکی از دغدغه‌ های رانندگان همواره تنظیم فشار باد تایرها است. از آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات می توان به سنسور اتومات فشار باد تایر اشاره کرد که در صورت کم شدن باد تایر به شما هشدار می دهد و شما می توانید به موقع فشار باد تایر را تنظیم کنید.

 

سنسور اتولایت یا نور

سنسور نور از جمله آپشن های پژو ۲۰۷ اتومات است که همانند بسیاری از خودروهای لوکس شما می توانید از آن در مواقع نیاز استفاده کنید.

 

سیستم کنترل کردن پایداری

از دیگر آپشن های ۲۰۷ اتومات می‌ توان به سیستم‌ های کنترل کردن پایداری اشاره کرد که از جمله سنسورهای پرکاربرد و مهم در این خودروها محسوب می شود.

علاوه بر آپشن هایی که برای این خودرو جذاب معرفی کرد،یم خودرو ۲۰۷ دارای آپشن های دیگر نیز می باشد که عبارت هستند از:

  1. اضافه شدن تریم های چرم
  2. ایربگ جانبی
  3. سیستم های چند رسانه‌ ای پیشرفته و جدید
  4. مانیتورهای پیشرفته و مجهز به سیستم های عامل اندروید
  5. سقف شیشه ای با ابعاد بزرگ
  6. کیسه هوای ایمنی
  7. دوربین های دنده عقب و دنده جلو
  8. ایزوفیکس
  9. مجهز به کمربند سرنشینان جلو با قابلیت های تنظیم کردن ارتفاع
  10. سیستم های تهویه اتوماتیک
  11. سیستم های تصویری و صوتی از نوع مولتی مدیا با صفحه نمایشگرهای ۷ اینچی
  12. شیشه های جلو و عقب به صورت برقی
  13. قابلیت تنظیم کردن صندلی ها در جهات مختلف
  14. مجهز به فرمان های هیدرولیکی و کلیدهای تعبیه شده بر روی فرمان
  15. مجهز به آینه های جانبی اتومات و برقی هم رنگ با بدنه خودرو و راهنما دار
  16. مجهز به چراغ های جلو و عقب مه شکن
  17. قابلیت تنظیم کردن ارتفاع نور در چراغ ها
  18. مجهز به تزیینات و تریم خاکستری
  19. کروز کنترل کردن
  20. شیشه های بالابر اتومات
  21. رینگ آلومینیومی برابر با ۱۴ اینچ
  22. سیستم های تهویه اتومات جهت سرنشینان جلو
  23. مجهز به ترمز عقب با صفحات دیسکی توپر
  24. سیستم ترمز ضد قفل
  25. سیستم جلو با صفحات دیسکی و سیستم های خنک شونده
  26. پشت سری صندلی های جلو با تنظیم کردن ارتفاع

 

جمع بندی

جهت خرید بسیاری از لوازم جانبی خودرو ۲۰۷ اتومات می توانید به فروشگاه وینکا ایران مراجعه کنید. مثلا اگر قصد نصب کردن آپشن های خودرو پژو ۲۰۷ اتومات و دستی مانند مانیتور تصویری را دارید، این مانیتورها را به راحتی می توانید از فروشگاه وینکا ایران تهیه کنید که نمایندگی و فروشنده رسمی محصولات وینکا در کشورمان می باشد.

برچسب ها:

وینکا
6 مرداد 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی