مشخصات فنی و ویژگی های برلیانس

مشخصات فنی و ویژگی های برلیانس

آیا با خودرو برلیانس اتومات و دنده آشنایی دارید؟ آیا می دانید این نوع خودروها چه نوع آپشن هایی دارند؟ آیا آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای را می شناسید؟ آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای به امکاناتی در این خودروها گفته می‌ شود که موجب آسایش و رفاه بیش تر راننده و سرنشینان خودرو می شود. در واقع در هنگام استفاده کردن از آپشن های مختلف مانند مانیتورهای تصویری رانندگان امکانات بیش تری را در اختیار دارند. وجود آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای موجب محبوبیت و البته بالا رفتن قیمت این نوع خودروها در بازار می شود. ما در این مقاله قصد داریم آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

 

آشنایی با خودرو برلیانس اتومات و دنده ای

خودرو برلیانس اتومات و دنده ای یکی از خودروهای پرطرف دار و البته لوکس و جذاب موجود در بازار است که از سال ۱۳۹۴ مونتاژ کردن آن توسط شرکت پارس خودرو و سایپا آغاز شده است. امروزه اتومبیل های برلیانس از آپشن هایی مانند رینگ های ۱۵ اینچی از جنس آلومینیوم، کیسه هوا جهت سرنشینان جلو و رانندگان، تنظیم کردن ارتفاع نور در چراغ های قسمت جلو، شیشه های بالابرهای برقی، باز شدن و قفل شدن خودکار قفل در روی درب ها و غیره برخوردار هستند.

 

البته امروزه امکانات بیش تر و بهتری مانند سانروف، تهویه اتوماتیک و خودکار، بسته شدن درب ها و پنجره ها با ریموت، قابلیت تنظیم کردن صندلی راننده در جهات مختلف، چراغ های مه شکن قسمت جلو، آینه های برقی جانبی، سیستم های ورودی با دکمه استارت و بدون کلید و غیره از آپشن هایی هستند که بر روی برلیانس اتومات و دنده ای پیاده شده است. این خودرو پرطرف دار و لوکس توسط پارس خودرو و سایپا مونتاژ و به عنوان یکی از اتومبیل های سندان به بازار عرضه می شود.

 

آپشن های قابل نصب کردن بر روی برلیانس مانند مانیتورهای تصویری وجود دارند که ممکن است در هنگام خرید خودرو بر روی آن نصب نشده باشند، اما رانندگان تمایل به استفاده از این گونه آپشن ها را داشته باشند. اضافه شدن هر نوع آپشنی بر روی خودرو می تواند از آن یک خودروی حرفه ای و البته منحصر به فرد بسازد. برخی از آپشن هایی که قابل نصب کردن و سفارشی می باشند عبارت هستند از:

  1. انواع مانیتورهای تصویری و فابریک اندروید
  2. انواع مانیتورهای پشت صندلی
  3. نصب کردن کیلس استارتر
  4. انواع آینه های برقی تاشو
  5. کروز کنترل
  6. دنده پشت فرمان

 

از بین این موارد بالا مانیتور تصویری برلیانس یکی از آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای هستند که بسیار مورد توجه می باشند. اگر در هنگام خرید برلیانس خودرو شما فاقد این آپشن بود، می توانید آن را تهیه کرده و بر روی خودروی خود نصب کنید. چون امکان نصب کردن آپشن برلیانس اتومات و دنده ای در هر حالت وجود دارد و شما می توانید با این آپشن جذاب از امکانات زیادی مانند اپلیکیشن های مختلف، مسیریابی ،پخش کردن ویدئو، انیمیشن و فایل های صوتی، استفاده از اینترنت پرسرعت، استفاده از بلوتوث، امکان استفاده از تلفن همراه و غیره برخوردار شوید.

 

آپشن های برلیانس h۳۳۰ دنده ای

برلیانس h۳۳۰ دنده ای سال ۹۴ مونتاژ آن در داخل کشور توسط شرکت سایپا آغاز شده است. این خودرو یک سندان خانوادگی کوچک و جمع و جور است و جزو خودروهای چینی جذاب و پرطرف دار می باشد که از آپشن های متنوع و امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. مصرف سوخت خودرو برلیانس h۳۳۰ برابر با ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد و جعبه دنده آن نیز به صورت دستی است.

 

برخی از آپشن های برلیانس عبارت هستند از:

  1. باز شدن درب های خودرو به صورت خودکار در هنگام تصادفات
  2. مجهز به سیستم الکترومغناطیسی جهت باز شدن درب صندوق خودرو
  3. مجهز به سیستم های ترمز از نوع ضد قفل abs
  4. ترمز های دیسکی از نوع ABS و ABD
  5. مجهز به کیسه هوا و ایربگ جهت سرنشینان قسمت جلو و راننده
  6. دور رینگ آلومینیومی و ۱۵ اینچی
  7. مجهز به شیشه های برقی بالابر
  8. تنظیم کردن ارتفاع نور برای چراغ های قسمت جلو
  9. مجهز به سیستم هشدار دهنده جهت روشن بودن چراغ های خودرو
  10. تنظیم کردن صندلی راننده در جهات مختلف
  11. سیستم مکانیکی تهویه هوا
  12. مجهز به استراحتگاه مرکزی برای دست
  13. مجهز به سنسور پارک کردن عقب
  14. کامپیوتر سفری
  15. ایموبیلایزر
  16. مجهز به قفل صندلی کودک

 

آپشن های برلیانس h۳۳۰ دنده اتومات

در آپشن های برلیانس h۳۳۰ با دنده اتومات تفاوت هایی نسبت به برلیانس دنده ای به وجود آمده است. طبق اطلاعاتی که شرکت مونتاژ کننده این اتومبیل در اختیار مصرف کننده قرار می دهد سیستم های رهیاب و سیستم مالتی مدیا جزو تجهیزات و آپشن های انتخابی در برلیانس اتومات می باشد. تودوزی داخلی برلیانس اتومات نیز تغییر پیدا کرده و به رنگ مشکی است. در این نوع از خودروهای برلیانس شما می‌ توانید کروز کنترل را انتخاب کنید. این خودرو هم چنین مجهز به سیستم پیشرفته ترمز از نوع ABS و ABD می باشد. استاندارد آلایندگی که برای آن در نظر گرفته شده است برابر با یورو ۵ است. برلیانس h۳۳۰ اتومات برای شتاب های صفر تا صد به صورت کیلومتر بر ساعت به زمانی برابر با ۱۵ ثانیه نیاز دارد.

 

بنابراین نمی‌ توان این خودرو را یکی از چابک ترین و پرشتاب ترین سندان های خانوادگی دانست. البته برخی از مدل هایی که به گیربکس دستی مجهز شده‌ اند چابکی قابل قبول و بهتری دارد. با وجودی که این خودرو شتاب بالایی ندارد، اما مصرف سوخت استاندارد و قابل قبول آن توجه مصرف کننده را به خود جذب می کند، یعنی این خودرو سوخت ترکیبی حدود ۶.۷ لیتر برای مدل های اتوماتیک در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. برخی دیگر از آپشن های برلیانس h۳۳۰ اتومات به شرح زیر هستند:

  1. باز شدن درب ها به صورت کاملا خودکار در هنگام تصادف
  2. مجهز به سیستم های ضد سرقت
  3. دارای قفل مرکزی با ریموت
  4. مجهز به سیستم های تصویری و صوتی با چند بلندگوی مجزا، usb پورت، رادیو، کامپیوتر اطلاعاتی سفر
  5. قابلیت تنظیم کردن صندلی راننده در جهات مختلف
  6. مجهز به تنظیم گوی کمر برای صندلی راننده
  7. مجهز به سیستم های اتومات جهت تهویه مطبوع
  8. دارای ایربگ و کیسه هوایی برای سرنشینان جلو و راننده
  9. دارای روکش چرمی برای غربیلک فرمان
  10. دکمه تنظیم کردن صدا
  11. سیستم های ورودی با دکمه استارت و بدون کلید و بسته شدن با ریموت
  12. پنجره ها و آینه های برقی جانبی
  13. چراغ های مه شکن جلو
  14. مجهز به سنسورهای دنده عقب
  15. سانروف برقی
  16. شیشه های برقی

 

جمع بندی

جهت خرید آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای که قابل نصب بر روی این خودرو هستند و ممکن است در هنگام خرید خودرو شما آن ها را نداشته باشد، می توانید به فروشگاه وینکا ایران مراجعه کنید. فروشگاه وینکا ایران در زمینه فروش انواع آپشن های خودرو از جمله مانیتورهای تصویری، ردیاب ها، گیرنده های دیجیتالی، کیلیس استارتر، انواع دوربین های خودرو، کنترل فرمان، کروز کنترل پدل شیفتر و انواع دیگر آپشن های برلیانس اتومات و دنده ای را عرضه می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت کالای اورجینال و اصل را از فروشگاه وینکا ایران تهیه کنید.

برچسب ها:

وینکا
20 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی