بهترین برند مانیتور تصویری چیست؟

بهترین برند مانیتور تصویری چیست؟

بهترین برندهای مانیتور تصویری خودرو کدام‌ اند؟

این سوال برای شما هم پیش‌آمده است که بهترین برندهای مانیتور تصویری خودرو کدام اند؟ مانیتور یکی از جذاب‌ ترین آپشن ها در خودروها هستند که امکان پخش کردن انواع فایل های صوتی و تصویری و برنامه‌ های دیگری مانند اتصالات دوربین عقب و جلو خودرو، مسیریاب‌ های آفلاین و آنلاین و غیره را برای آسایش بیش تر رانندگان فراهم می‌ کنند، اما بهتر است که هنگام خرید مانیتور تصویری برندهای معتبر و شناخته‌ شده آن را انتخاب کنید که از کیفیت و مرغوبیت کالا برخوردار هستند و دوام خوبی دارند. در این مقاله به معرفی یکی از بهترین برندهای مانیتور تصویری خودرو می‌ پردازیم.

 

آشنایی با انواع مانیتور ماشین

همان‌ طور که در مقدمه اشاره کردیم امروزه مانیتورهای تصویری خودروها به یکی از جذاب‌ ترین و پرکاربردترین آپشن‌ ها در سیستم‌ های اتومبیلی تبدیل شده اند. این مانیتورها قابلیت‌ های بسیار زیادی مانند اتصالات به دوربین‌ های جلو و عقب، پخش کردن انواع فایل های صوتی و تصویری، مسیریابی آفلاین و آنلاین، اعلام دمای هوا، اعلام میزان سوخت و غیره را جهت راحتی و آسایش بیش تر رانندگان فراهم می‌ کنند. این مانیتورها به‌ صورت دو نوع سیستم عامل اندروید و ویندوز وجود دارند که رانندگان با توجه به سلیقه خود می‌ توانند هر کدام از آن‌ ها را انتخاب و بر روی خودرو خودشان نصب کنند.

 

البته برخی از شرکت های خودرو سازی به‌ صورت یک آپشن در هنگام تولید خودرو، مانیتورها را بر روی خودروهای خود نصب می‌ کنند. از آن‌ جایی‌ که کاربرد این مانیتورها گسترده است و گاهی اوقات ممکن است به‌ صورت روزانه و گسترده توسط رانندگان مورد استفاده قرار بگیرند بنابراین بهتر است یک برند معتبر و شناخته‌ شده که از کیفیت بالایی برخوردار است را برای خرید مانیتور خود انتخاب کنید تا پس‌ از مدت زمان اندکی مجبور به تعویض آن نشوید و بتوانید برنامه‌ های مختلف را بر روی آن نصب کنید.

 

 

بهترین برند مانیتور خودرو کدام است؟

نصب کردن یک مانیتور فابریک امروزه به یکی از ضروریات خودروها تبدیل شده‌ است که می‌ تواند در طول مسافرت های طولانی سرگرمی سرنشینان آن را فراهم کند، هم چنین برنامه مسیریابی آنلاین و آفلاین این مانیتورها کمک زیادی به رانندگان می‌ کند. جدیدترین مارک های مانیتور تصویری خودرو سرگرمی‌ های بسیار جالب و کاملی را به کاربران ارائه می‌ دهند، مثلاً افراد می‌ توانند فیلم‌ های فول اچ دی را با استفاده از کارت حافظه یا استفاده کردن از USP بر روی صفحه نمایشگر مانیتور تماشا کنند.

 

سیستم حس‌گر و دوربین عقب می‌ تواند نمای ۱۸۰ درجه معکوس کاملی را بر روی صفحه نمایش ایجاد کند یا اتصالات بلوتوث که قابلیت گوش دادن به آهنگ‌ های مختلف و پاسخ‌ گویی به تماس‌ ها را مهیا می‌ سازد. مسلماً یک مانیتور با کیفیت و دارای برند شناخته‌ شده و معتبر کارایی‌ های بهتری در خصوص استفاده از این برنامه‌ ها خواهند داشت که یکی از این برندها برند شناخته‌ شده و معتبر وینکا است.

 

وینکا برند معتبر

برند وینکا امروز در لیست برندهای معروف جهانی قرار گرفته است. با وجودی که مدت زمان زیادی از تأسیس شرکت آن نمی‌ گذرد اما توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. چون در کنار فروش محصولات گارانتی مناسب و خدمات پس‌ از فروش برای کلیه مانیتورهای خود در نظر گرفته است. پس اگر به‌ دنبال یک برند خوب و شناخته‌ شده هستید و قصد دارید مانیتور با کیفیت بالایی تهیه کنید وینکا را فراموش نکنید. وینکا یکی از برندهای تولید کننده مانیتور فابریک است که طی چند سال اخیر توانسته است صدرنشین تولید در حوزه انواع مانیتور فابریک باشد. این برند مجموعه‌ ای از انواع مانیتورهای خودروهای مختلف را تولید می‌ کند که قیمت‌ های مقرون‌ به‌ صرفه و خوبی دارند.

 

از ویژگی‌ های برند وینکا می‌ توان سرعت بسیار بالای پردازش، ال‌ سی‌ دی های با کیفیت، پشتیبانی و پاسخ‌ گویی مهندسین و نمایندگان شرکت، خدمات پس‌ از فروش به‌ صورت شبانه‌ روزی و در کل ایام هفته و غیره نام برد. استفاده کردن از آی سی صدای بسیار خوب و فوق‌ العاده، در دسترس بودن انواع برنامه‌ های به‌ روز از جمله ویژگی‌ های برند وینکا محسوب می‌ شوند که موجب شده اند این برند جزء بهترین برندهای تولید مانیتور به شمار بیاید. ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد این برند قطعاً پس‌ از نصب کردم بر روی خودرو، شما را شگفت‌ زده خواهد کرد.

 

 

مهم‌ ترین ویژگی‌ های مانیتور وینکا

برخی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های مانیتور وینکا عبارت هستند از:

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر برند وینکا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. تعیین کردن سایز و اندازه مناسب مانیتور جهت نصب کردن در قسمت میانی و یا سقف یا حتی صندلی‌ های پشتی خودروها، براق یا مات بودن صفحه نمایش، تک DIN یا دابل DIN بودن مانیتورها، لمسی بودن صفحه و...

 

کیفیت صدای مانیتور

یکی از مهم‌ ترین فاکتورها در هنگام خرید مانیتور تصویری وینکا کیفیت صوتی آن است. مسلماً برای داشتن یک مانیتور با کیفیت و دارای صدای عالی باید هزینه‌ های بیش تر و بالاتری را پرداخت کرد و اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به پخش کردن محتوای تصویری و شنیدن صدای موسیقی اهمیت زیادی می‌ دهید پس به سراغ مانیتوری بروید که پخش صوتی آن قابلیت ارتقا یافتن را داشته باشد. در این‌ صورت شما می‌ توانید به وسیله اضافه کردن ساب ووفر و آمپلی فایر این کار را انجام دهید.

 

 

فرمت قابل پشتیبانی

تنوع داشتن فرمت‌ های قابل پشتیبانی و هم چنین پورت‌ های ورودی از دیگر نکات مهم هنگام انتخاب مانیتور است. پس‌ به این موضوع دقت کنید مانیتوری که خریداری می‌ کنید قابلیت اتصال یافتن بی‌ سیم مانند وای‌ فای و بلوتوث را دارد یا خیر؟ امکان متصل شدن از طریق فلش مموری، یو اس بی، خواندن انواع لوح‌ های فشرده و غیره نیز از دیگر موارد است که باید با دقت داشته باشید.

 

سیستم عامل مانیتور

امروزه بیش تر مانیتور خودروها به دو نوع سیستم عامل اندروید یا سیستم عامل ویندوز دسته‌ بندی می‌ شوند که سیستم عامل ویندوز نوع ساده‌ تر و قدیمی‌ تر سیستم عامل ها محسوب می‌ شود که البته ممکن است بسیاری از برنامه‌ ها بر روی این سیستم نصب نشوند و تنها قابلیت اجرا کردن برنامه‌ های پیش‌ فرض مانیتور را دارد. اما سیستم اندروید از قابلیت‌ های نرم‌ افزاری بسیار زیادی برخوردار است و شما می‌ توانید انواع نرم‌ افزارها و برنامه‌ ها را بر روی آن نصب کرده و از امکانات آن بهره‌ مند شوید در واقع سیستم‌ عامل اندروید را می‌ توان نوع پیشرفته و به روز سیستم‌ عامل ویندوز به حساب آورد.

برچسب ها:

وینکا
29 مهر 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی