تنها نمایندگی رسمی وینکا در ایران

تنها نمایندگی رسمی وینکا در ایران

نمایندگی وینکا در ایران

نمایندگی وینکا در ایران یکی از نمایندگی‌ های بزرگ و معتبر جهت عرضه محصولات وینکا می‌ باشد. این نمایندگی شناخته‌ شده و معتبر انقلاب بزرگی در صنعت انواع آپشن‌ های مختلف خودروها ایجاد کرده‌ است، آپشن هایی مانند انواع مانیتورهای تصویری و اندروید که امروزه از طرف‌ داران بسیار زیادی نیز برخوردار هستند و افراد زیادی تمایل به استفاده از این مانیتورها در خودروهای خود دارند. ما در این بخش به بررسی و معرفی نمایندگی وینکا در ایران می‌ پردازیم.

 

درباره برند وینکا

همان‌ طور که در مقدمه اشاره کردیم برند وینکا یکی از برندهای شناخته‌ شده و معتبر است که در صنعت آپشن های مختلف و به‌ روز خودرو انقلاب بزرگی به وجود آورده است. این شرکت فعالیت خود را از سال ۲۰۰۶ شروع کرده و با تولید انواع GPD، دی وی دی های فابریک، دوربین دنده عقب ماشین و غیره توانسته است در میان انواع برندهای شناخته‌ شده جایگاه خودش را پیدا کند، به‌ طوری‌ که رتبه سوم فروش محصولات و آپشن های مختلف خودرو در چین را کسب کرده‌ است.

مدیران ارشد کمپانی وینکا از هنگام شروع به کار این شرکت اهدافی مانند نوآوری، مسئولیت، رضایت مشتری و ارتباطات را سرلوحه کار خودشان قرار داده‌ اند تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند‌ یکی از دلایل موفقیت برند وینکا همین موضوع بوده‌ است. برند وینکا توانست در سال ۲۰۱۰ گواهی‌ نامه‌ های بین‌ المللی بسیار زیادی مانند گواهی بین‌ المللی کیفیت FCC، EC، TS16949، ISO9001 را به خود اختصاص دهد، به‌ طوری‌ که امروزه وینکا یکی از برندهای شناخته‌ شده جهانی است و محصولات آن در کشورهای بسیار زیادی به فروش می‌ رسد.

 

کیفیت اصل ماندگار برند وینکا

شرکت وینکا با استفاده کردن از قطعات مختلف، با کیفیت، کنترل داشتن بسیار دقیق و منظم بر روی کیفیت تولیدات خود، برخوردار بودن از مهندسین حرفه‌ ای جهت طراحی کردن محصولات توانسته است محصولاتی با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا و در کنار آن قیمت مناسب تولید و عرضه کند که مورد استقبال بازارهای جهانی قرار گرفته است. به‌ این‌ ترتیب در مدت زمان اندکی این شرکت توانست به وسیله بازاریابی کلامی مشتریان بسیار زیادی را جذب کند.

در نهایت نیز توانست به فروش بسیار بالایی از محصولات خود دست پیدا کند و نام این برند در مدت زمان اندکی از تأسیس شرکت بر سر زبان‌ ها بیفتد. این شرکت هم چنین با راه‌ اندازی کردن بخش R & D به‌ صورت سطحی و دستیابی و درک کردن نیاز مشتریان و هم چنین ایجاد کردن راه‌ حل‌ های مناسب و منطقی برای برطرف کردن نیاز آن‌ ها توانست کیفیت و کارایی محصولات خودش را حتی از رقیبان موجود در بازار نیز بالاتر ببرد.

 

نمایندگی وینکا

شرکت وینکا با افتخار توانسته است نمایندگی محصولات خود را در بسیاری کشورهای جهان مانند ایران داشته باشد. محصولات مختلف این شرکت مانند انواع مانیتور تصویری، صوتی، انواع لوازم یدکی خودروها و غیره توسط نمایندگی وینکا عرضه می‌ شود. وینکا تنها نمایندگی معتبر و رسمی این شرکت در ایران است و انواع مانیتورها مانند مانیتورهای فابریک را ارائه می‌ دهد. این نمایندگی دارای گارانتی شرکتی و نماد اعتماد الکترونیکی می‌ باشد و در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی را نیز دارد. بنابراین افراد می‌ توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری محصولات مورد نظر خودشان را به‌ صورت اینترنتی نیز خریداری کنند.

برچسب ها:

وینکا
18 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی