هنگ کردن مانیتور خودرو

هنگ کردن مانیتور خودرو

هنگ کردن مانیتور خودرو

در دنیای امروزی تکنولوژی و فناوری که توانسته پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد سیستم عامل اندروید نیز از عرصه رقابت ها به جا نمانده و توانسته بسیار پیشرفت کند و امروزه نیز این سیستم عامل توانسته به سیستم خودروها نیز نفوذ کرده و در لوازم الکترونیکی خودرو نیز به کار گرفته شود و به یک نیاز ضروری برای سیستم‌های الکترونیکی خودرو تبدیل شود. یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین آپشن های به کار رفته در خودروهای امروزی همان قسمت مانیتور خودرو و صفحه نمایش آن می باشد. اما این آپشن ممکن است دچار مشکل شود و با هنگ کردن مانیتور خودرو مواجه شوید.

 

در مانیتور تصویری خودرو به گونه ای که می توان از طریق آن یک سری امکانات را به دست آورد که از جمله مسیریابی، عیب یابی خودرو از طریق دیاگ و نمایش علائم کولر و خیلی از از قابلیت های دیگر که بر روی این مانیتور تعبیه شده است. امروزه شرکت های خودروسازی معروف و دارای برند از مانیتور های گران قیمت و با کیفیت بالا برای جلب مشتری خود در خودروهای خود استفاده می کنند که این امر باعث جذب مشتری بیشتر به سمت این خودروسازان شده است. این شرکتها معمولاً از مانیتور ها و سیستم های صوتی تصویری استفاده می کنند که حداقل تا ۱۰ سال برای شما به خوبی و بدون هیچگونه ایرادی کار می کنند و همچنین این سیستم ها نسبت به سیستم های مدل های پایین تر هزینه تعمیر بالاتری نیز دارند ولی در عوض این سیستم های مانیتور اندروید عمر طولانی نیز دارند و بسیار دیر خراب میشوند.

 

در خودروهای رنج پایین تر و قیمت پایین تر معمولاً این مانیتورها را بر روی آنها نصب نمی کنند و افراد خود باید به خرید این مانیتور ها اقدام کنند که ما به شما توصیه می کنیم برای خرید مانیتور های اندروید خودرو خود به فروشگاه مانیتور وینکا مراجعه کنید و مانیتور های با کیفیت وینکا را بر روی خودروهای خود نصب کنید زیرا این مانیتور بسیار با کیفیت و دارای عمر بیشتری نسبت به دیگر مانیتور های سطح بازار می باشند. با این حال این مانیتور ها دچار مشکلی مانند هنگ کردن مانیتور خودرو می شوند که در ادامه به علن آن می پردازیم.

 

علت هنگ کردن مانیتورهای اندروید خودرو

هنگ کردن مانیتور خودرو امروزی به یک مشکل شایع تبدیل شده است که ما در اینجا علتهای هنگ کردن این مانیتور ها می پردازیم

پر شدن آی سی حافظه

کیفیت پایین قطعات

خرابی آی سی حافظه

ویروسی شدن برنامه ها

 

پر شدن آی سی حافظه مانیتور خودرو

خیلی از افراد تمام آهنگ ها و فیلم ها خود را بر روی حافظه داخلی دستگاه کپی می کنند و بدون در نظر گرفتن ظرفیت حافظه دستگاه خود تمام فایل های خود را بر روی آن می اندازند همین امر باعث کند شدن و هنگ کردن مانیتور خودرو میشود شما باید در نظر داشته باشید که ظرفیت حافظه داخلی مانیتور ها تقریباً ۱۶ گیگ می باشد و چهار گیگ آن توسط نرم افزار ها و حافظه داخلی خود مانیتور پر میشود و تقریباً ۱۲ گیگ آن مورد استفاده قرار می گیرد. پس برای جلوگیری از ایجاد این مشکل از برنامه های بلا استفاده و یا برنامه های کم مصرف بر روی سیستم مانیتور خود خودداری کنید و یا اینکه تمام فیلم ها و آهنگ های خود را بر روی حافظه داخلی مانیتور کپی نکنید تا دستگاه مانیتور شما بتواند سبک تر شود و به خوبی کار کند

 

کیفیت پایین قطعات مانیتور خودرو

یکی دیگر از عوامل و علتهای هنگ کردن مانیتور خودرو خریداری مانیتورهای ارزان و با کیفیت پایین می باشد که مشتری بدون توجه به کیفیت مانیتور به خرید آن می پردازد. به گونه ای که مانیتور ها به علت پایین بودن کیفیت قطعات و یا اینکه مانیتور ها جزو قطعات برگشتی شرکتها میباشند خرابی آنها بسیار زیاد می باشد در اینگونه مواقع مشتری فقط قیمت را در نظر می گیرد و بدون توجه به کیفیت جنس اقدام به خریداری می کند. پس شما باید از فروشگاه ها و برندهای معتبر مانند فروشگاه مانیتور وینکا خرید خود را انجام دهید و یک مانیتور بسیار با کیفیت  برای خودرو خود خریداری کنید.

 

باید توجه داشته باشید که همیشه کیفیت حرف اول را میزند به گونه ای که اگر کیفیت پایین باشد در این مانیتور ها به ایرادات شایعه ای برخورد می‌کنید مانند سرعت پایین مانیتور ها و همچنین کیفیت پایین صدا و تصویر در آنها و یا عدم اتصال به اینترنت و خیلی دیگر از ایرادات که در این مانیتورها به وجود می آید. اینگونه ایرادات در این مانیتور ها قابل تعمیر نیست و فقط شما می توانید با ریست کردن دستگاه از طریق نرم افزار به صورت جزئی به سرعت مانیتور خود بیفزاید و از هنگ کردن مانیتور خودرو جلوگیری کنید. پس توجه داشته باشید که این قیمت پایین برای شما دردسر ساز خواهد شد و شما باید در ابتدا به کیفیت مانیتور اندروید توجه داشته باشید تا لذت  استفاده از این دستگاه را در خودرو خود به خوبی حس کنید.

 

خرابی آی سی حافظه مانیتور خودرو

یکی از مشکل های بسیار دردسرسازی که در این مانیتور ها به وجود می آید و تقریبا می توان گفت بدترین مشکل در این مانیتور ها همان خرابی آی سی حافظه می باشد چون هیچ گونه راهی برای درست کردن آن وجود ندارد مگر اینکه آی سی کلا تعویض شود که اینم هزینه بسیار زیادی را برای شما ما به وجود می آورد پس سعی کنید که مانیتور خودرو خود را از برندهای با کیفیت بازار تهیه کنید تا کمتر دچار مشکل شوند مانند مانیتور های بسیار با کیفیت وینکا که در سطح بازار حرف اول را می زنند. این خطا در مانیتور تصویری پژو 206، مانیتور پژو پارس و مانیتور رانا کمتر رخ می دهد.

 

ویروسی شدن برنامه ها مانیتور خودرو

ویروسی شدن مانیتور را نیز یک امری شایع می باشد که به دلیل استفاده از فلش های آلوده و یا نصب برنامه ها از از طریق اینترنت می باشد که باعث می شود مانیتور هنگ کند. برای رفع این مشکل شما میتوانید مانیتور خود را ریست کنید و اگر مانیتور شما ریست شود و مشکل برطرف نشود باید آن را به تعمیرگاه های مجاز برده تا در آن جا برای شما تعمیر کنند. در این حالت آی سی شما از روی دستگاه و مدار برداشته می شود و با برنامه هایی که مخصوص همان مدل دستگاه شما می باشد روی آی سی شما کپی می شوند و دوباره آی سی را بر روی مانیتور نصب می کنند و سپس بعد از روشن شدن دستگاه شما به حالت اول برمیگردد پس سعی کنید که هنگام استفاده از فلش مموری ها و یا برنامه های که از اینترنت دانلود می کنید ویروسی نباشند که مانیتور شما دچار مشکل شود.

 

برچسب ها:

وینکا
31 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی