متداول ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو

متداول ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو

متداول ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو

مشکلات زیادی در مانیتورهای اندروید که بر روی ماشین ها نصب می شوند دیده می شود که ما در اینجا ما به برخی از این مشکلات اشاره می کنیم هرچند که مانیتوری خریداری شده توسط شما اگر از برندهای معتبری مثل وینکا باشد دیگر زیاد نباید نگران مشکل در آن ها باشیم مگر آنکه مانیتور شما با رعایت نکردن یک سری عوامل دچار مشکل شود. و همچنین باید توجه داشته باشیم که مانیتور خودرو یک قطعه بسیار ظریف و حساس میباشد که اگر نسبت به آن بی احتیاطی کنیم خیلی زود دچار مشکل می شود. در این نوشته به بررسی متداول ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو می پردازیم.

 

البته این نکته را عنوان کنیم که شما با خرید مانیتور وینکا کمتر دچار مشکل خواهید شد چون کیفیت محصول در عدم به وجود آمدن مشکل بسیار تاثیر دارد. شما در فروشگاه وینکا می توانید انواع مانیتور مانند مانیتور تیبا، مانیتور ال 90، مانیتور پژو 405 و ... را خریداری کنید.

 

هنگ کردن مانیتور خودرو

یکی از اولین مشکلات مانیتور اندروید خودرو که اکثر استفاده کنندگان از مانیتور خودرو به آن اشاره می کنند مشکل هنگ کردن مانیتور می باشد که این هنگ کردم به چند دلیل می باشد.

 

از جمله عوامل هنگ کردن مانیتور اندروید می توان به کیفیت پایین قطعات و ویروسی شدن برنامه و پر شدن آی سی حافظه و خرابی آی سی حافظه اشاره کرد.

 

اولین گزینه کیفیت پایین قطعات

یکی از این مشکلات مانیتور اندروید خودرو که برای خریداران ایجاد میشود خرید دستگاه های ارزان قیمت توسط خریدار می باشد که بدون اطلاع از کیفیت آن و فقط به قیمت آن توجه می کند و آن را خریداری می کند اینگونه دستگاه ها به طور معمول از اقلام و قطعات درجه های پایین تر ساخته می شوند و یا اینکه از دستگاه های مرجوعی بعضی شرکت ها می باشند. از جمله مشکلات این دستگاه ها عدم اتصال به اینترنت کیفیت پایین تصاویر و صدا می باشد و یکی دیگر از ایراد های بسیار شایع این دستگاه ها آن است که اکثر آنها قابل تعمیر نیستند و فقط می توان در بعضی از آنها با ریست کردن آن از طریق نرم افزار به صورت جزئی به سرعت آن ها کیفیت بخشید.

 

پر شدن آی سی حافظه

بیشتر افراد بدون توجه به حافظه دستگاه خود به کپی کردن تمام آهنگ ها و فیلم های خود در داخل آن می کنند ولی باید توجه داشته باشید که اکثر مانیتور های موجود در بازار از حافظه به اندازه ۱۶ گیگ بهره می برند که ۴ گیگ آن را برنامه های اولیه آن پر میکنند و مابقی حافظه برای برنامه های دلخواه شما موجود می باشد. پر شدن حافظه سرعت مانیتور را پایین می آورد و باعث می شود که دستگاه هنگ کند و در اجرای نرم افزار ها با مشکل روبرو شود که برای رفع این مشکل باید از برنامه های کم مصرف و برنامه هایی که از آنها استفاده نمی شود خودداری کنید و از کپی کردن فیلم ها و آهنگ ها در حافظه دستگاه نیز خودداری شود.

باید توجه داشته باشید که از شما هنگام خرید از دستگاههای با برند معتبر استفاده کنید کمتر با این مشکل روبرو می شوید که مانیتورهای اندروید وینکا یکی از آن دسته مانیتور هایی هستند که دارای کیفیت بسیار بالا و دارای عملکردی بسیار عالی هستند.

 

ویروسی شدن مانیتور

یکی دیگر از مشکلات مانیتور اندروید خودرو ویروسی شدن آنها توسط فلش ها و یا نصب برنامه ها از منابع ناشناخته می باشد که در صورتی که با این مشکل روبرو می شدید می توانید با ریست نرم افزار از این مشکل خلاص شوید دستگاه شما ما به حالت اول باز گردد اما اگر فایل های اصلی شما خراب بشوند دستگاه دیگر قادر به ریست شدن نخواهد بود و باید برای تعمیر مراکز مجاز مانند فروشگاه های وینکا در سطح کشور هستند مراجعه کنید

 

خراب شدن آی سی حافظه

خراب شدن آی سی حافظه می توان گفت که بدترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو است که برای مانیتور شما اتفاق می افتد که  راهی برای درست کردن آن وجود ندارد و فقط مگر تعویض شود پس باید بسیار مواظب باشیم که حتی الامکان به آی سی حافظه لطمه ای وارد نشود در آن صورت باعث می شود که خسارت مالی بسیار بالایی به شما وارد شود.

 

خرابی تاچ مانیتور خودرو

یکی از دلایل خرابی تاچ مانیتور تقریباً مهمترین دلیل خرابی تاچ مانیتورها نیز می باشد حرارت مستقیم آفتاب به آنها هست. و از هزینه بر ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو است. در صورتی که شما خودرو خود را در بیرون از پارکینگ قرار میدهید همیشه باید توجه داشته باشید که از یک آفتابگیر شیشه جلو استفاده کنید چون هنگامی که ماشین سایپا نداشته باشد باید حداقل یک پارچه روی مانیتور خودرو قرار دهید تا جلوی نور مستقیم خورشید را بگیرد.

 

مسئله دومی که باعث خراب شدن تاچ مانیتور های خودرو می شود زدن واکس داشبورد بر روی مانیتور ماشین می باشد و واکس داشبورد چون دارای چربی بالا و همچنین دارای نفوذپذیری زیادی به لایه‌های صفحه تاچ مانیتور می باشد باعث خرابی تاچ مانیتور میشود.

 

یکی دیگر از دلایل خرابی تاچ مانیتور استفاده کردن از مایع شیشه شور برای شستشوی صفحه تاچ مانیتور است که نباید به هیچ عنوان از مایع شستشوی شیشه شور برای تمیز کردن صفحه تاچ استفاده کنید.

 

مشکل چهارمین که ممکن است برای مانیتورهای شما اتفاق بیفتد برخورد اشیا تیز به صفحه مانیتور می باشد مانند ناخن خانم ها به صفحه تاچ و یا سوزن که موجب فرو رفتن یک قسمت خاص از تاچ می شود. باید به گونه با آن کار کنید که به طور دائم به جای صفحه تاچ ضربه وارد نکنید یکی از راههای تمیز کردن صفحه تاچ مانیتورها استفاده از یکپارچه مخصوص شیشه عینک می باشد که باید آن را کمی نم کنید و به محلول مخصوص شیشه عینک آغشته کنید و از آن برای تمیز کردن مانیتور استفاده کنید باید دقت کنید که پارچه عینک از آن استفاده می کنید فقط نم داشته باشد به گونه‌ای که پارچه کاملا خیس نباشد که در این صورت موجب ایجاد مشکل در صفحه تاچ می شود.

 

باید توجه داشته باشید که تاچ مانیتور ها قابل تعمیر میباشد و فقط باید تعویض شود تا چه ماه ماهی ها از یک صفحه شیشه ای بسیار ظریف و یک لایه که از پلاستیک می باشد تشکیل شده اند پس باید در حفظ و نگهداری آن بسیار دقت کنیم برای توضیحات کامل چگونه از این مانیتور ها محافظ این مانیتور ها نگهداری کنیم شما می توانید به فروشگاههای وینکا مراجعه کنید تا به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند و محصولاتی بسیار با کیفیت و قابل اطمینان را به شما عرضه کنند

 

برچسب ها:

وینکا
6 مرداد 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی