نحوه تبدیل مانیتور ماشین خود را به تلویزیون

نحوه تبدیل مانیتور ماشین خود را به تلویزیون

نحوه تبدیل مانیتور ماشین خود را به تلویزیون

همانگونه که در تمام زمینه ها پیشرفت های زیادی انجام شده است در زمینه تولید مانیتور خودرو نیز پیشرفتهای چشمگیری انجام شده از جمله آنها می توان به تبدیل مانیتور ماشین به تلویزیون اشاره کرد که از چندین روش می توان مانیتور خودرو را به تلویزیون تبدیل کرد و به راحتی در داخل ماشین خود تلویزیون همراه در اختیار شما قرار می گیرد سیستم عامل و سخت افزار مانیتور خودرو شما باید بتواند از قابلیت های مانند تبدیل مانیتور به تلویزیون پشتیبانی کند. تا بتوان از طریق گزینه هایی مانند اسکرین میرورینگ بر روی مانیتور خود استفاده کرد. از این گزینه که بر روی صفحه نمایش خودرو شما وجود دارد صفحه تلفن همراه در آن مشخص است تمام کارهایی را که در روی گوشی می‌توانید انجام دهید.

 

از طریق این نمایشگاه می توان نشان داده شوند و همچنین می تواند از طریق گیرنده های دیجیتال موجود در خودرو به راحتی به تلویزیون وصل شوید و دسترسی پیدا کنید.

 

در پایین به چند روش تبدیل مانیتور ماشین به تلویزیون اشاره میکنیم. شما برای اینکه بتوانید مانیتور خودرو خود را به تلویزیون وصل کنید باید از یک مانتو بسیار با کیفیت استفاده کنید مانند مانیتورهای خودرو وینکا که دارای بالاترین کیفیت در بین مانیتورهای خودرو می باشند و شما می توانید آن را از فروشگاههای وینکا در سراسر کشور وجود دارند تهیه کنید و یا می توانید از طریق سایت های وینکا آنها را سفارش دهید و به راحتی در داخل ماشین خود هم یک مانیتور با کیفیت و هم یک تلویزیون بسیار خوبی داشته باشید.

 

همچنین شما می توانید در فروشگاه وینکا ایران اقدام تهیه انواع مانیتور خودرو کنید. این فروشگاه محصولات مختلفی مانند مانیتور پژو پارس، مانیتور تصویری ساینا، مانیتور پژو 207 و ... را خریداری نمایید.

 

روش های تبدیل مانیتور خودرو به تلویزیون

روش اول تبدیل مانیتور ماشین به تلویزیون بعد از متصل شدن مانیتور خودرو به اینترنت انجام می گیرد در این روش ابتدا باید توجه داشته باشید که مانیتور خودرو شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی میکند تا بتواند از طریق اینترنت نرم افزار یا برنامه ای مثل تلوبیون را دریافت کنید یا دانلود کنید شما می توانید با وارد شدن به برنامه تلوبیون برنامه های آنلاین و حتی پخش گذشته را نیز مشاهده کنید و از تماشای سریال هایی که دوست دارید لذت ببرید و به جای نمایید.

 

وصل شدن مانیتور خودرو از طریق گیرنده دیجیتال خودرو

وصل شدن مانیتور خودرو از طریق گیرنده دیجیتال یکی دیگر از روش های تبدیل مانیتور به تلویزیون است در این روش دیگر نیازی به اینترنت پرسرعت نداریم. قیمت این دستگاه تقریباً بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد این یکی از راه های کم هزینه برای تبدیل مانیتور خود به تلویزیون می باشد و بسیار پر بازده است برای نمایش شبکه های تلویزیونی در خودرو و این به گونه ای است که در اکثر جاده‌های که ما تردد می کنیم تحت پوشش سیگنال های دیجیتال شبکه تلویزیونی می باشد و یک دستگاه بسیار کارآمد برای وصل کردن مانیتور به تلویزیون می باشد که به راحتی می توان از آن در خودرو خود استفاده کنید

 

گیرنده دیجیتال خودرو برای تبدیل مانیتور خودرو به تلویزیون

یکی از بهترین گیرنده های دیجیتال خودرو گیرنده دیجیتال وینکا میباشد این نوع گیرنده به راحتی قابلیت اتصال به خودرو شما را دارد و با استفاده از آنتن قوی که در آن تعبیه شده است می توان تمام شبکه های تلویزیونی را نشان دهد. هنگامی که شما می خواهید مانیتور خودرو خود را به دیجیتال وصل کنید زیاد کار سختی نیست فقط شما باید خروجی های گیرنده دیجیتال ماشین را به ورودی های مانیتور خودرو خود متصل کنید و به همین راحتی می توانید به تلویزیون وصل شویم.

 

به شما توصیه می کنیم که اگر تجربه کافی را در وصل کردن دیجیتال به مانیتور ندارید و یا نمی توانید آن را وصل کنید شما می توانید به فروشگاهای وینکا مراجعه کنید تا در آنجا متخصصان ما به شما کمک کنند تا به راحتی به تلویزیون وصل شوید هنگامی که شما مانیتور خودرو را باز میکنید بعد از آن باید خروجی های تصویر گیرنده دیجیتال را با استفاده از کابل به ورودی تصویر مانیتور متصل کنید.

 

شما اگر دوست دارید که تصویر پخش کننده ماشین را علاوه بر گیرنده دیجیتال ماشین بر روی مانیتور نیز داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که از کابل تبدیل یک به دو استفاده کنید تا بتوانید به راحتی هر دو کابل را به یک دیگر وصل کنید و سپس دو تا خروجی صدای گیرنده دیجیتال را به ورودی های صدای مانیتور یا خودرو متصل کنید به این گونه صدای گیرنده دیجیتال شما از طریق ضبط خودرو تقویت می شود و از طریق باندهای خودرو شنیده میشود و سپس از طریق گیرنده نیز تصویر بر روی مانیتور خودرو شما قابل مشاهده خواهد شد.

 

روش اتصال از طریق اینترنت برای تبدیل به تلویزیون

در ماشین های امروزی مانیتورهای خودرو یکی از پرطرفدار ترین امکانات داخل خودرو به شمار می آیند مانیتور ها همانگونه که گوشی های امروزه میتوان از طریق دنیای اینترنت به همه جای دنیا متصل شوند. این مانیتورا نیز از این امر مستثنی نیستند و به راحتی می‌توانند به اینترنت متصل شوند و کارایی های لازم را برای شما داشته باشند و برای تبدیل مانیتور ماشین به تلویزیون و اینترنت دو روش وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد

 

1.مودم جیبی برای اتصال مانیتور به اینترنت

شما ابتدا باید یک مودم همراه برای خود تهیه کنید و این مودم را از طریق کابل usb به مانیتور خودرو خود متصل کنید و با خرید بسته های اینترنت به اینترنت وصل شوید و شما می توانید هر کجا که بروید یک اینترنت پر سرعت را به همراه خود داشته باشید شما هنگامی که از شهر خارج می شوید اینترنت شما ضعیف میشود و کند می شود ولی با داشتن مودم همراه می توانید از یک اینترنت پرسرعت بهره ببرید. مودم جیبی یکی از لوازم های جانبی بسیار عالی برای سفر به حساب می آیند.

 

شما هنگامی که یک مودم تهیه می کنید و یا خریداری می کنید فقط کافی است یک رمز و یک نام کاربری برای آن تعیین کنید پس از آن وارد تنظیمات مانیتور خودرو خود می شوید و گزینه وای فای را روشن می کنید و دستگاه مورد نظر شما به طور خودکار شروع پیدا کردن دستگاههای موجود می کند و وقتی که اسم دستگاه یا مودم شما را پیدا کرد بر روی آن ضربه بزنید و با وارد کردن رمز خود به اینترنت متصل شوید. بعضی از مودم ها دارای کابل usb هستند و می توان از طریق کابل usb به مانیتور وصل شوید در اینجا دیگر نیازی به وصل شدن به وای فای نیست و شما همان طور به راحتی میتوانید از طریق کابل مودم خود را به مانیتور وصل کنید.

 

2.وصل شدن با هات اسپات گوشی

شما در این روش می توانید با رفتن به روی گزینه هات اسپات گوشی خود برای وصل کردن مانیتور به گوشی استفاده کنید و اگر قبلاً برای آن اسم و یا رمز انتخاب کرده اید فقط کافیست آن را روشن کنید تا بقیه بتوانند با استفاده از هات اسپات گوشی شما و وارد کردن رمز به اینترنت گوشی شما وصل شوند و مانیتور شما نیز می توانید از همین طریق به اینترنت گوشی دسترسی پیدا کند و بدون هیچ مشکلی اینترنت را در اختیار داشته باشید.

 

برچسب ها:

وینکا
6 مرداد 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی