معرفی آپشن های خودروی جکj4

معرفی آپشن های خودروی جکj4

معرفی آپشن های خودروی جکj4

شرکت کرمان موتور در سال ۱۳۹۲ با یکی از کارخانه های صنعت خودروسازی چین به نام جک قرارداد امضا کرد که حاصل آن تولید مدل های مختلف جک در ایران بود جک جی ۴ یک سدان شهری کوچک و جمع و جور است که از سال ۱۳۹۶ در شرکت کرمان موتور شروع به تولید کرد و با توجه به قیمت مناسب با استقبال و فروش خوبی مواجه شد کرمان موتور در شهریور ۱۴۰۱ اعلام کرد با توجه به استقبال خوب از مدل جک جی ۴ تصمیم به تولید مدل آپشن این خود را گرفته است و هدف ما در این مقاله معرفی آپشن های جک j4 است.

معرفی آپشن های فنی جک j4

ماشین جک جی ۴ یک خودروی بسیار عالی با موتور ۱۶ سوپاپ و با حجم 1.5 لیتری و همچنین استفاده از تنفس طبیعی می باشد این سدان از گیربکس CVT اقتصادی استفاده می کند که تعویض دنده‌ها را به راحتی انجام می دهد در سری های قدیم این ماشین ترمز برای چرخ عقب از نوع کاپ بود . که در مدل های تولید شده جدید ترمز های دیسکی به کار رفته است و همچنین این خودرو دارای سیستم پایداری یا ESP می باشد که باعث ایمنی بیشتر برای راننده شده است.

آپشن های ظاهری جک j4

خودروی جک جی ۴ از یک طراحی ساده و بدون اغراق استفاده می کند که شاید در نگاه اول نظر هیچ فردی را به خود جلب نکند اما می تواند به خوبی پاسخگویی اکثر نیازهای مصرف کنندگان باشد. از آپشن های جک j4 استفاده از رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی درین خودرو و همچنین چراغ های تعبیه شده برای روز و خطوط کشیده شده بر روی بدنه باعث شده است که بر زیبایی این خودرو بیفزاید به طور خلاصه باید باید گفت که هرچند که این خودرو از نظر آپشن در بین رقیب های هم رده خود بسیار بالا است اما از نظر زیبایی ظاهری نظر خریدار را جلب نمی کند. خودرو جک جی ۴ توانسته در تستهای  cncap چین به پنج ستاره ایمنی دست پیدا کنند. ماشین دارای ایمنی قابل قبولی نسبت به دیگر ماشین های هم رده ایرانی خود دارد و این باعث شده است که ارزش خرید خودرو جک جی ۴ بسیار افزایش یابد.

طراحی داخلی جک j4

از آپشن های جک j4 طراحی داخلی بسیار زیبایی می باشد به گونه ای که هنگام ورود به کابین آن متوجه این زیبایی می شویم زیرا طراحی داخلی بسیار زیبا و مورد قبول دارد خط های منحنی به کار رفته در طراحی داشبورد و همچنین با ترکیب رنگ مشکی و کرم و کیفیت قابل قبول پلاستیک به کار رفته در آن باعث شده است که جذابیت و زیبایی کابین خودرو بسیار افزایش یابد و همچنین دارای فرمان چرمی دکمه های کنترلی بر روی آن قرار گرفته اند می باشد و نمایشگری که از برندهای معتبر سطح بازار مانند برند وینکا استفاده شده است و در نگاه اول این زیبایی ها باعث شده است که توجه خریداران را به خود جلب کند.

از جمله آپشن های این ماشین میتوان به مانیتور تصویری ماشین اشاره کرد. این مانیتور که از سیستم اندروید پشتیبانی می کند بسیار با کیفیت است. برند این مانیتور، مانیتور وینکا است. وینکا از جمله بزرگترین تولید کننده مانیتور است که در حال حاضر علاوه بر مانیتور جک، مانیتور پراید، مانیتور رانا، مانیتور پژو پارس و ... را نیز تولید می کند.

ایربگ های راننده و سرنشین

آپشن های جک j4 بسیار زیاد می باشد که باعث شده است خرید این خودرو در بین خودروهای هم رده خود افزایش یابد که از جمله این آپشن ها میتوان به ایربگ های راننده و سرنشین و همچنین دارای ترمزهای ای بی اس و ای بی دی و دارای سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها و همچنین قفل شدن درب به صورت اتوماتیک و سنسور دنده عقب، سنسور نور و آینه های جانبی برقی دارای گرمکن نیز می باشند و همچنین سیستم کروز کنترل و سیستم کامپیوتر سفر و همچنین دارای سیستم کنترل پایداری یا esp می باشد که این آپشن‌ها باعث افزایش جذابیت این خودرو شده است.

رانندگی راحت و گیربکس قوی

رانندگی با ماشین جک جی ۴ بسیار عالی و جذاب است و از آپشن های جک j4 است.  رانندگی با این خودرو به گونه ای است که راننده احساس می کند کنترل بالابر بر خودرو دارد. و این امر به دلیل دارا بودن گیربکس بسیار خوبی که بر روی این خودرو گذاشته شده است می باشد و همچنین باعث شده است که تعویض دنده ها بسیار به آرامی و نرمی انجام شود و همچنین موتور خودرو جی ۴ با وجود این که از زنجیر تایم در موتور آن استفاده شده است ولی صدای بسیار کمی دارد و فضای داخل کابین نیز بسیار قابل قبول و کم صدا می باشد و در مدلهای جدید تولید شده خودرو جک جی ۴ سیستم ترمز آن علاوه بر ترمز قفل و همچنین سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز دارای سیستم کنترل پایداری نیز می باشد که این ویژگی ها باعث افزایش قدرت کنترل خودرو شده است و دارای سیستم تعلیق بسیار نرم نیز می باشد.

قیمت خودرو جک j4

قیمت خودرو جک جی ۴ با توجه به آپشن های جک j4  و امکانات زیاد و طراحی و زیبایی بسیار زیادی که این خودرو دارد بسیار به صرفه و پایین تر می باشد به گونه ای که این خودرو نسبت به خودروهای هم رده ایرانی دارای قیمت پایین تری می باشد و قیمت این خودرو در بازار آزاد ۹۰۰ میلیون تومان می باشد قیمت کارخانه خودرو جکj4  در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ هفتصد و هشتاد و پنج میلیون تومان رقم خورده است اکثر لوازم الکترونیکی به کار رفته در خودرو جک جی ۴ مانند مانیتور های آن از برند وینکا میباشد یک برند بسیار معتبر و با کیفیت بسیار بالا در سطح بازار می باشد این سیستم ها بسیار دیر خراب میشوند و همچنین هزینه کمتری را برای خریدار به وجود می آورند.

نتیجه گیری

در پایان می‌توان گفت که آپشن های جک j4   بسیار زیادی می باشد که نظر خریداران را به خود جلب می کند و این ماشین بیشتر برای آن دسته از افرادی است که زیاد به دنبال شتاب و قدرت موتور نیستند و بیشتر به دنبال خودروی هستند که دارای سواری قابل قبول میباشد و همچنین قیمت این خودروی چینی مونتاژ داخل نسبت به رقیب های خود در سطح بازار پایین تر می باشد و این ماشین به خاطر طراحی داخلی بسیار زیبایی که دارد بسیار مورد پسند بیشتر افراد شده است در مجموع می‌توان گفت که خودرو جک جی ۴ بسیار خودروی با صرفه و ظاهری مشتری پسند میباشد و همچنین آپشنهای بسیار بالایی در آن به کار رفته است که نسبت به دیگر خودروها از سطح بسیار بالای برخوردار هستند.

 

برچسب ها:

وینکا
30 مهر 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی