همه چیز درباره مانیتور سقفی خودرو

همه چیز درباره مانیتور سقفی خودرو

مانیتور سقفی خودرو

مانیتور سقفی خودرو در دنیای امروزی و در خودروهای امروزی به یک آپشن بسیار جالب و پرطرفدار در داخل خودروها به شمار می آیند. این مانیتور ها که به صورت تاشو در سقف خودرو های به روز امروزی نصب می شوند برای سرنشینان عقب خودرو بسیار عالی هستند و سرنشینان عقب خودرو می توانند تصاویر، فایل ها،فیلم ها و آهنگ هایی را که توسط همان مانیتوری که در جلوی ماشین یا به اصطلاح در روی داشبورد ماشین نصب می باشد تماشا کنند و تمام فایل ها را دریافت کنند. این مانیتور ها به راحتی در هنگام خروج و ورود به خودرو به حالت تاشو جمع می شوند تا در هنگامی که خودرو در حالت پارک در داخل خیابان می باشد این مانیتور در معرض دید سارقان نباشد.

 

 این مانیتور تصویری خودرو  دارای مزیتهای زیادی هستند که در اینجا به بعضی از آنها پرداخته می شود به عنوان مثال در خودروهایی که از مانیتور های پشت صندلی استفاده می کنند در حالیکه مانیتورهای پشت صندلی هم بسیار عالی و کارآمد هستند ولی نمی توانند جای مانیتور سقفی را پر کند زیرا هنگامی که به جای دو نفر سه نفر و یا چند نفر در صندلی عقب خودرو نشسته باشند دیگر قادر نیستند که بتوانند همگی به مانیتور دسترسی داشته باشند به همین دلیل مانیتور های سقفی در اینجا بسیار کارآمد هستند. مانیتور سقفی برای همه افرادی که در صندلی عقب هستند قابل مشاهده و در دسترس است پس می توان گفت که مانیتور سقفی خیلی کارآمد تر از مانیتورهای پشت صندلی می باشند.

 

شما میتوانید از مانیتور های سقفی وینکا در خودرو خود استفاده کنید و آن را از فروشگاههای وینکا خریداری کنید. مانیتورهای وینکا دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و همچنین دارای خدمات پس از فروش هستند که شما می توانید اگر برای مانیتور خود مشکلی ایجاد شود آن را به فروشگاه‌های وینکا برده تا در آن جا برای شما تعمیر کنند.

 

خرید مانیتور سقفی

در هنگام خرید مانیتور های سختی شما باید دقت زیادی داشته باشید زیرا اگر شما یک مانیتور سقفی بدون کیفیت را خریداری کنید دچار مشکل زیادی می شود این مانیتورها کارای های لازم را برای شما ندارد به عنوان مثال خیلی سریع هنگ می کنند و از نظر حافظه داخلی و ای سی خیلی زود دچار مشکل میشوند پس شما ما نباید در هنگام خرید فقط قیمت مد نظر شما باشد زیرا مانیتور سقفی که شما با قیمت پایین خریداری کنید مطمئناً نسبت به مانیتور سقفی خودرو که با قیمت بالاتر و کیفیت بیشتر خریداری می کنید مشکل بیشتری دارند و شما را بیشتر اذیت می کند.

 

 پس شما باید سعی کنید مانیتوری را تهیه کنید که اول اینکه از برندهای معتبر سطح بازار باشد مانند مانیتورهای سقفی خودرو وینکا که بسیار عالی و پرطرفدار و با کیفیت بالا می باشد. مانیتور وینکا در طرح و انواع شکل تولید می شوند که شما می توانید از فروشگاه ما آنها را خریداری کنید. مانیتورهای این برند در انواع مختلف مانند مانیتور پژو پارس، مانیتور تیبا، مانیتور پژو 206 و ... به فروش می رسند.

 

کاربرد مانیتور سقفی خودرو 

مانیتور سختی خودرو در خودروهای امروزی بسیار پر کاربرد می باشد و شما می توانید همزمان تمام افرادی که در داخل ماشین نشسته اند از فایل ها، فیلم ها و تصاویر استفاده کنند و لذت ببرند و این مانیتورها همانند مانیتور های روی داشبورد عمل می کنند و می توان تمام فایل هایی را که در آن یعنی مانیتور جلو داشبورد پخش می شوند در مانیتورهای سقفی پخش کرد و افرادی که در صندلی های پشت سر نشسته اند از این مانیتور ها استفاده کنند به گونه ای که برای سرنشینانی که در صندلی عقب خودرو نشستند مشاهده کردن مانیتور جلو داشبورد برای آنها دشوار می باشد و این مانیتور های سقفی یک تحول عظیمی در دنیای خودروهای امروزی به وجود آوردند.

 

البته باید توجه داشته باشید که این مانیتور ها بیشتر برای خودروهای شاسی بلند مناسب تر هستند البته نباید این تصور را داشته باشید که در خودروهای با اتاق کوچک نمی توان از آن استفاده کرد بلکه از مانیتور های دارای سایز کوچکتر میتوان در اینگونه خودروها استفاده کرد. معمولاً سایز این مانیتور های سقفی ۱۰ اینچ می باشد این مانیتور ها نیز همانند مانیتور هایی که بر روی ماشین های شاسی بلند هستند از تمام امکانات برخوردار هستند و نیازی به خریدن لوازم جانبی برای آنها نیست.

 

این مانیتورها به شما کمک می کنند که موقعیت مکانی خود را به راحتی از طریق جی پی اسی که در آن ها تعبیه شده است تشخیص بدهید. همچنین شما می‌توانید هدفون هایی که بی سیم هستند را به سرنشینان خودرو و یا فرزندان خود بدهید تا همراه شما از سفر خود لذت ببرند و مسیر برای آنها خسته کننده و حال گیر نباشد.

مشخصات فنی مانیتورهای سقفی 

  1. تاشو هستند و در سایزهایی بین 9.5 تا 10 اینچ می باشند
  2. دارای کیفیت Tft lcd می باشند
  3. قابل نصب بر روی همه ماشین های شاسی بلند هستند
  4. دارای روشنایی بسیار عالی cd/m 350 می باشند
  5. توانایی پخش فرمت های صوتی و تصویری بسیار زیادی هستند
  6. دارای سیستم pal/ntsc می باشند
  7. از دو ورودی usb و sd بهره می برند
  8. دارای کنترل یا همان ریموت هستند
  9. می توانند به مانیتور جلوی داشبورد وصل شوند
  10. در رنگ ها و طرح های زیادی تولید می شوند
  11. میتوان بازی را بر روی آن نصب کرد و با آن بازی کرد

 

شما میتوانید مانیتور سقفی خودرو خود را که دارای تمام این ویژگی ها باشد از فروشگاه های معتبر وینکا که در سطح کشور می باشند تهیه کنید تا با خیالی آسوده و همچنین داشتن یک مانیتور بسیار با کیفیت لذت ببرید. توجه داشته باشید که خریدن مانیتورهای سقفی با قیمت پایین برای شما بسیار دردسر ساز و کسل کننده می باشد و شما همیشه باید با مشکل های مانند هنگ کردن بالا و کیفیت تصویر بسیار پایین و خیلی مشکل های دیگری که در این مانیتورها وجود دارد دست و پنجه نرم کنید. فروشگاه های بزرگ وینکا در سراسر کشور در دسترس شما می باشد تا شما بتوانید به راحتی از این گونه مانیتور ها استفاده کنید پس همیشه کیفیت را در نظر بگیرید تا قیمت های پایینی که منجر به خرید جنس های بنجل و بی کیفیت سطح بازار می شود.

برچسب ها:

وینکا
8 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی