آپشن لاماری

آپشن لاماری

آپشن های لاماری

پیش از آنکه راجع به لاماری و آپشن‌های آن صحبت کنیم بهتر است نگاهی بیندازیم به خودروهای چینی که چند سالیست که در حال فراگیر شدن در کشور هستند و در این میان برخی از این مدلها از برندهای متنوع درصد بیشتری از رضایت خریداران را جلب کرده‌اند.
از موفق ترین این خودروها میتوان به مدل eama از برند lamari اشاره کرد; لاماری ایما که از زمان معرفی آن زمان زیادی نگذشته، علاوه ظاهری مدرن و زیبا که نظر مخاطبان را جلب کرده، همچنین از لحاظ فنی نیز به شکل قابل توجهی موفق ظاهر شده است.

آپشن لاماری
از آنجایی که این خودرو در حال فراگیر شدن است و خرید لاماری در بازار خرید و فروش خودرو در حال پیشرفت است، بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال آپشن های آن هستند، آپشن‌هایی نظیر جک صندوق برقی، دوربین 360 درجه، برچسب محافظ کنسول، هدلایت و...


جک صندوق برقی لاماری:
جک صندوق برقی این امکان را میدهد که درب صندوق با زدن دکمه بصورت اتومانتیک باز و بسته شود.دکمه ها در سه نقطه قرار میگیرند:
1- روی سوییچ خودرو
2- روی داشبورد
3- روی درب صندوق
از این سه نقطه میتوان درب صندوق لاماری را باز و بسته کرد، از مزایای آن میتوان به
- تنظیم اندازه و باز شدن درب صندوق(به منظور جلوگیری از برخورد با سقف در مکانهای کم ارتفاع)
- نصب آسان جک ها بصورت فابریک
اشاره کرد.

نصب جک صندوق برقی لاماری
همانطور که اشاره شد جک باید بصورت فابریکی و حتما توسط متخصص نصب شود.
در غیر این صورت مشکلاتی نظیر به هم خوردن سیم کشی و از کاز افتادن دکمه ها و آسیب به بدنه خودرو در پیش است که میتنوانند خسارات سنگینی به مالک خودرو وارد کنند.

دوربین 360 درجه لاماری
دوربین 360 خودرو از ضروریترین آپشنها برای خودرو خصوصا خودروهای شاسی بلند محسوب میشود. در مورد دوربین 360 درجه بخوانید.
در خودروی لاماری ایما نیز این قابلیت بسیار مهم به شمار می‌رود و این آپشن در پارک کردن و رد شدن از مکانهای کم عرض میتواند از بسیاری از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کند.

نصب دوربین 360 درجه لاماری
برای نصب این آپشن نیز ضرورت فراوانی دارد که توسط متخصص و بصورت فابریک انجام شود، زیرا علاوه بر محافظت از سیم کشی لاماری، کالیبره کردن دوربین 360 نیز بسیار ضروری محسوب میشود.

خرید آپشن لاماری
برای خرید جک صندوق برقی لاماری و همچنین خرید دوربین 360 لاماری میتوانید از طریق مجموعه وکال کمپانی اقدام نمایید که توسط متخصصان باتجربه آپشن های مختلف خودروهای متنوع نصب می‌گردد.

وینکا
16 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی